بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

صدای دلپذیر رسیدن موج‌های بازیگوش به ساحل، پیچیدن نالة سوزناک باد در محفل کوه‌های به برف نشسته، صدای پای غزال‌های وحشی بین درختان سرسبز جنگلی انبوه همه و همه نشان از روح و جان صداهای مختلف دارند. هر کدام از این صداها می‌توانند ما را به سفری دور و دلچسب ببرند. باکوله باری پر از سوغات رنگارنگ. این جادوی موسیقی است. پایش را در هر کجا که بگذارد و به قدر یک سلام و احوال پرسی با شما هم نشین شود، تا عمق جانتان نفوذ خواهد کرد. موسیقی گاه لبخند ناخودآگاهی می‌شود بر لب. آن هم بعد از شنیدن نوایی آشنا. گاهی هم به هیبت قطره اشکی از یادآوری یک خاطرة غم انگیز از دیدگان انسان فرو می غلطد. موسیقی هر انسان هنردوستی را وسوسه می‌کند تا بیشتر با او خو بگیرد. خود را در سازی پنهان می‌کند تا به وقت شادی و غم در دستان نوازنده اش همدم او باشد. آموزش موسیقی چشمه ای است که تا پایان عمر در روح و جانتان جاری خواهد بود. به دنبال اساتید هنرمند موسیقی بروید و موسیقی را نزدشان شاگردی کنید. اساتید ممتاز را در آموزشگاه های معتبر موسیقی حتماً پیدا خواهید کرد. همراه این متن باشید تا در ادامه بهترین آموزشگاه موسیقی تهران را بشناسید.

آوای چکاوک، بهترین آموزشگاه موسیقی تهران
آوای چکاوک، بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

موسیقی هنر اول

موسیقی را هنر اول می‌نامند. اما شاید بتوان گفت موسیقی جادویی از جنس هنر است. با شنیدن آوایی آرامبخش ناخودآگاه چشمان انسان بسته می‌شود و ذهنش تا کیلومترها دورتر پرواز می‌کند. جملة معروفی هست که می‌گوید ” موسیقی زبان بیان احساسات است.” هنر موسیقی روایتگر هیجانات و ادراکات روح انسان است که با قلم نت‌ها بر صفحة وجود جاری می‌شوند.  هر موسیقی دارای طیفی غنی از اطلاعات اجتماعی، فرهنگی، تاریخی و فلسفی است. این اطلاعات همگی توسط آهنگساز و بر اساس زندگی و تجربة او کدگذاری شده اند. آهنگسازان خودآگاه و ناخودآگاه، اطلاعات صریحی را منتقل می‌کنند و حالت‌های ذهنی خاصی را برانگیخته می‌کنند.

تأثیر مستقیم و غیر مستقیم موسیقی بر رفتار و احساسات انسان غیرقابل انکار است. برای همه ما اتفاق افتاده است که هنگام ناراحتی ترجیح می‌دهیم یک موسیقی غمگین گوش کنیم تا کسی زبان حالمان را با موسیقی دلخواهمان بیان کند. یا هنگام شادی جشن با پخش یک موسیقی پرهیجان حال خوبمان را دوچندان کنیم. کارایی عجیب موسیقی در اکثر احساسات و حالات انسان، حقیقتاً امری عجیب به نظر می‌رسد.

این زیبایی و پیچیدگی انسان را مجذوب خودش می‌کند. هر چه بیشتر در علم موسیقی تأمل کنیم بیشتر به سمت این دنیای پر رمز و راز کشیده خواهیم شد. ورود به دنیای موسیقی بسیار لذت بخش خواهد بود. بهترین آموزشگاه موسیقی که می‌شناسید را انتخاب کنید و  آموزش هنر اول را به خود هدیه دهید.

هنرجویان در آکادمی موسیقی آوای چکاوک
هنرجویان در آکادمی موسیقی آوای چکاوک

آکادمی موسیقی آوای چکاوک

 وارد شدن به دنیای پر رمز و راز موسیقی بدون داشتن استادی ماهر و هنرمند کمی دشوار به نظر می‌رسد. حضور در یک آموزشگاه معتبر و به نام، خیال شما را بابت اساتید حرفه ای و آموزش های با کیفیت راحت می‌کند.

شما اینجا هستید تا با بهترین آموزشگاه موسیقی تهران آشنا شوید. آموزشگاه موسیقی آوای چکاوک، با مجوز درجه یک و ممتاز از وزارت ارشاد، آکادمی پیشرفته تئوری، سلفژ، هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون و آهنگسازی است. در این مرکز، آموزش کلیة سازها توسط هنرمندان ارکسترهای ملی، سمفونیک، صدا و سیما و چکاوک انجام می‌پذیرد.

آوای چکاوک در بین اهالی موسیقی بسیار خوشنام و شناخته شده است. از این رو، هنرجویان مستعد و با انگیزة آموزشگاه به ارکسترهای مطرح کشور معرفی می‌شوند. اگر به دنبال یادگیری آواز هستید، بهترین آموزشگاه را انتخاب کرده اید! در آکادمی آوای چکاوک آواز پاپ و سنتی به صورت اصولی و حرفه ای آموزش داده می‌شود. فضای آموزشی و متد تدریس منطبق با آخرین استانداردهای جهانی است. وجه تمایز دیگر آوای چکاوک با دیگر آموزشگاه‌ها این است که اینجا یک مرکز تخصصی آموزش موسیقی کودک به شمار می‌رود. در هر سنی هستید سری به آکادمی موسیقی آوای چکاوک بزنید و بهترین آموزشگاه موسیقی تهران را از نزدیک مشاهده کنید.

keyboard_arrow_up
Call Now Button