مجهزترین و مدرن‌ترین آموزشگاه موسیقی کشور

بنی آدم ذاتاً به دنبال بهتر و بهترین است. هر چیزی که داشته باشد ورای آن را نیز طلب می‌کند. اگر منصفانه نگاه کنیم این نوع برخورد می‌تواند در امور مثبت بسیار کمک کننده باشد. اینکه انسان همواره به دنبال یافتن فضیلت‌ها و هنرهای باشد، زندگی درخشانی برای او رقم خواهد زد. گفته اند که دو گرسنه هرگز سیر نمی‌شوند. گرسنة ثروت و گرسنة علم. انتخاب با شماست. عمرتان را صرف به دست آوردن چه چیزی می‌کنید؟

دنیای علم و هنر بی انتها است. مهم این است هر هنری را در بهترین کیفیت آموزش ببینید. در این صورت به بهترین شکل از زمان و استعدادتان بهره برده اید. در میان هنرها موسیقی یک سر و گردن بالاتر است. اعجاز موسیقی همه جا گسترده است. از آوای طبیعت تا نوای سازهای روح نواز. اگر مشتاق یادگیری موسیقی هستید تمام تلاشتان را برای یافتن یک آموزشگاه و استاد خوب به کار بگیرید. ما اینجا هستیم تا مجهزترین و مدرن‌ترین آموزشگاه موسیقی کشور را به شما معرفی کنیم.

آکادمی پیشرفته موسیقی آوای چکاوک، مجهزترین و مدرن‌ترین آموزشگاه موسیقی کشور
آکادمی پیشرفته موسیقی آوای چکاوک، مجهزترین و مدرن‌ترین آموزشگاه موسیقی کشور

 چرا موسیقی؟!

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم چرا موسیقی نه؟! آدمی برای چه به دنبال هنر می‌رود؟ آیا موسیقی خواسته‌های انسان را از هنر به خوبی برآورده نمی‌کند؟ ساعاتی که به هم نشینی با موسیقی می‌گذرد، عمری دوباره به انسان می‌بخشد.

سازی که در دست می‌گیرید و نوازش می‌کنید به بهترین دوست شما تبدیل خواهد شد. آنگاه هر زمان که از احساسات مختلف مانند شادی، غم، هیجان و… لبریز شدید می‌توانید با زبان این دوست حال خود را بیان کنید. می‌گویند بهترین دوست آدمی کتاب است. می‌پذیریم. اما شاید اگر از خود کتاب‌ها سراغ بهترین دوست را بگیری از موسیقی سخن بگویند! در حقیقت موسیقی انسان را از تنهایی می‌رهاند. آن تنهایی که حتی در حضور جمع‌های مختلف نیز پایان نمی‌پذیرد، با حضور موسیقی پا به فرار می‌گذارد. کسی که علم موسیقی می‌داند همیشه هم صحبتی برای خودش دارد. در نتیجه هیچ گاه تنها نمی‌شود.

آموزش یک ساز در مجهزترین و مدرن‌ترین آموزشگاه موسیقی کشور، نه تنها روح شما بلکه جسمتان را هم در جهت مثبت رشد می‌دهد. هماهنگی بین عضلات دست، انگشتان و چشم‌ها بسیار برای نواختن ساز ضروری است. در حین آموزش یک ساز و تمرین و ممارست فراوان، این هماهنگی‌ها و بیشتر از آن، در بهترین شکل برایتان به وجود خواهد آمد.

علاوه بر این با فراگیری نواختن ساز شما یک مهارت جدید کسب کرده اید. این مهارت می‌تواند سبب افزایش اعتماد به نفس و حضور شما در گروه‌های بزرگ‌تر باشد. با نواختن ساز در یک گروه ارکستر علاوه بر تقویت مهارت‌های گروهی، اعتماد به نفس شما نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

در نهایت این موسیقی است که هیچ گاه شما را تنها نمی‌گذارد!

هنرجوی هنرمند آوای چکاوک
هنرجوی هنرمند آوای چکاوک

آکادمی موسیقی آوای چکاوک

شاید با شنیدن موسیقی‌های زیبا و تأثیرگذار علاقه به آموزش موسیقی و نواختن سازهای مختلف در شما ایجاد شده باشد. اما شاید فراگرفتن دانش موسیقی به این راحتی‌ها هم نباشد! تمرین و ممارست برای فراگیری هر علم و هنری بسیار ضروری به نظر می‌رسد. غیر از این مسئله داشتن استادی که خود در قلة هنر باشد و بتواند هم قدم با شما مسیر فراگیری موسیقی را طی کند، شما را با سرعت بیشتری به سمت موفقیت خواهد برد.

قطعاً اساتید معروف، متخصص و با تجربه در مراکز حرفه ای آموزش موسیقی حضور دارند. آکادمی موسیقی آوای چکاوک یکی از این آموزشگاه‌های برتر و مدرن است. در این آموزشگاه مستر کلاس‌های استادان برتر جهانی برگزار می‌شود. فضای آموزشی و متد تدریس در آوای چکاوک مطابق با آخرین استانداردهای جهانی است. انواع سازها و همچنین اصول آواز پاپ و سنتی در بالاترین کیفیت توسط هنرمندان ارکسترهای ملی، سمفونیک، صدا و سیما و چکاوک خدمت هنرجویان گرامی ارائه می‌گردد. برای همین است که از آکادمی موسیقی آوای چکاوک به عنوان مجهزترین و مدرن‌ترین آموزشگاه موسیقی کشور یاد می‌شود.

keyboard_arrow_up
Call Now Button